vineri, 19 iunie 2009

Povestea Ochilor


A fost odata o oarba care se ura pe ea insasi din cauza ca era oarba.
Ea ura pe toata lumea, cu exceptia prietenului ei iubitor. El era
intotdeauna gata sa o ajute.
Intr-o zi ea i-a spus lui:
"Daca as putea sa vad lumea, eu m-as casatori cu tine."
Intr-o zi cineva i-a donat o pereche de ochi. Cand bandajele au fost
luate jos, ea a putut sa vada totul, inclusiv pe prietenul ei.
El a intrebat-o:
"Acuma ca tu poti vedea lumea, te casatoresti cu mine?"
Fata s-a uitat la el si a vazut ca el este orb. Numai vazand ochii
lui inchisi a socat-o. Ea nu se astepta la asta. Gandul ca trebuie sa
se uite la ochii lui inchisi toata viata ei a facut-o sa-l refuze.
Prietenul ei a plecat si a daua zi i-a scris o nota spunand:
"Sa ai grija de ochii tai, draga mea, pentru ca inainte sa fie ai tai,
au fost ai mei!"

4 comentarii:

  1. Trist...dar din pacate asta e firea noastra a multora...

    RăspundețiȘtergere
  2. daca mi-ai zis pe blog ca iti place cum scriu,atunci,poate si impresionat de poveste,iti spun sincer ca imi place si mie cum scri tu...sanatate...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna punere in practica a povestii....circula mai demult pe internet un filmulet cu un cuplu japonez(aceeasi poveste).

    RăspundețiȘtergere